Press "Enter" to skip to content

مری میں ہوٹل ایجنٹوں کی خاتون سیاح کے ساتھ بدتمیزی کی ویڈیو منظرعام پر

مری : ملکہ کوہسار مری میں خاتون سیاح پر تشدد کا ایک اور واقعہ سامنے آگیا، پولیس نے ملزمان کو شناخت کرلیا، ان کے خلاف مقدمہ درج کرکے تلاش شروع کردی گئی۔

تفصیلات کے مطابق ہوٹل ایجنسی مری کے ملازمین کی جانب سے سیاحوں پر تشدد کا سلسلہ جاری ہے، برفباری دیکھنے کیلئے مری آنے والے سیاحوں پرجی پی او چوک میں مارپیٹ کی گئی۔

سوشل میڈیا ہر وائرل ہونے والی ایک ویڈیو کے بعد پولیس کو خیال آگیا، پولیس کا کہنا ہے کہ ملزمان کی شناخت ہوگئی ہے خاتون پر تشدد کرنے والے ملزمان کیخلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

اس حوالے سے عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ ہوٹل ملازمین نے ایک فیملی کی خواتین پر آوازیں کسیں جس پر تلخ کلامی ہوئی اور ملزمان نے سیاح خاندان کو دھکے دیئے۔

موقع پر موجود شہریوں اور ٹریفک پولیس اہلکاروں نے معاملہ رفع دفع کرایا، سیاحوں کا کا کہنا ہے کہ مقامی افراد چھوٹی چھوٹی باتوں پر پریشان کرتے ہیں اور اہل خانہ کے ساتھ ہونے کا بھی خیال نہیں کرتے، سیاحوں نے متعلقہ حکام سے اپیل کی ہے کہ واقعہ کے ذمہ داران کیخلاف سخت کارروائی کی جائے،۔

واضح رہے کہ اس سے قبل مری میں اس طرح کے واقعات کیخلاف سوشل میڈیا پر کامیاب مہم کے بعد عوام نے مری کا بائیکاٹ کردیا تھا، جس کے باوجود ایجنٹوں کا رویہ تبدیل نہیں ہوا ہے۔

Please follow and like us:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *