Press "Enter" to skip to content

عابد شیر علی کے الزامات، فیصل واوڈا کا کرارا جواب

کراچی: پاکستان مسلم لیگ ن کے رہنما اور سابق وزیرِ مملکت عابد شیر علی کو ان کے الزامات پر وفاقی وزیر فیصل واوڈا نے کرارا جواب دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق لیگی رہنما کی جانب سے فیصل واوڈا کی لندن میں جائیداد کے الزامات پر پی ٹی آئی رہنما عابد شیر علی پر برس پڑے، انھوں نے کہا کہ لیگی رہنما کا ذہنی توازن خراب ہے۔

عابد شیر علی نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں فیصل واوڈا پر یہ الزام لگایا تھا کہ انھوں نے گیارہ ملین پاؤنڈ کی منی لانڈرنگ کر کے وسطی لندن میں جائیداد خریدی۔

عابد شیر علی کی جانب سے ایک ویڈیو بھی سامنے آئی تھی جس میں انھوں نے دعویٰ کیا کہ وہ لندن میں فیصل واوڈا کی مبینہ پراپرٹی کے سامنے کھڑے ہیں۔

وفاقی وزیر برائے آبی وسائل فیصل واوڈا نے ان الزامات پر کرارا جواب دیتے ہوئے کہا کہ عابد شیر علی سستی شہرت کے لیے ایسے بیانات دے رہے ہیں، ان کا ذہنی توازن درست نہیں۔

فیصل واوڈا نے عابد شیر علی پر برستے ہوئے کہا کہ وہ تو بکنگھم پیلس کے سامنے بھی کھڑے ہو کر یہ دعویٰ کر سکتے ہیں کہ یہ فیصل واوڈا کی ملکیت ہے۔

پی ٹی آئی رہنما نے لیگی رہنما کو چیلنج کرتے ہوئے کہا کہ ثبوت لے کر آئیں، دعوے نہ کریں۔ ان کا کہنا تھا کہ وہ عابد شیر علی جیسے لوگوں کا علاج کرنا جانتے ہیں۔

Please follow and like us:

Be First to Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *