Press "Enter" to skip to content

آصف زرداری ،بلاول، فریال تالپور سمیت 172 افراد کانام ’’ای سی ایل‘‘ میں شامل

سندھ میگا منی اسکینڈل کے تحت جعلی اکاؤنٹس کیس میں جے آئی ٹی کی رپورٹ میں شامل 172 افراد کے ناموں کی فہرست سامنے آ گئی۔ مذکورہ افراد کے نام وزارت داخلہ کی جانب سے ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں شامل کیے گئے ہیں۔

ای سی ایل میں شامل 172 افراد کے ناموں کی جاری کردہ  فہرست میں سابق صدرآصف زرداری کا نام فہرست میں 24ویں نمبر پر، ان کے صاحبزادے اور چیئرپرسن پیپلز پارٹی بلاول بھٹو کا نام 27ویں اور ہمشیرہ فریال تالپور کا 36ویں نمبرپرموجود ہے۔

فہرست میں وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ 155ویں اور سابق وزیراعلیٰ قائم علی شاہ کا نام 129ویں نمبر پر شامل ہے۔

اس کے علاوہ سیکیورٹیز ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے قائم مقام چیئرمین طاہر محمود، بحریہ ٹاؤن کے مالک ملک ریاض، سابق وزیرداخلہ سندھ سہیل انورسیال، اومنی گروپ کے سربراہ انورمجید، ان کے بیٹے عبدالغنیٰ مجید، نمر مجید، اہلیہ نازلی مجید ، علی کمال مجید , صوبائی وزیر ایکسائز اینڈ ٹیکسیشن مکیش چاولہ، امتیاز شیخ کا نام بھی ای سی ایل میں شامل ہے۔

واضح رہے کہ وفاقی کابینہ نے جعلی اکاؤنٹس اور میگا منی لانڈرنگ کیس کی تحقیقات پر مبنی جے آئی ٹی رپورٹ میں شامل ملزمان کے نام ایگزٹ کنٹرول لسٹ میں ڈالنے کا فیصلہ کیا تھا۔ گزشتہ روز وزیراعظم کی زیر صدارت کابینہ اجلاس میں سابق صدر آصف زرداری اور فریال تالپور سمیت 172 ملزمان کے نام ای سی ایل میں ڈالنے کی منظوری دی گئی۔

Please follow and like us:

Comments are closed.