Press "Enter" to skip to content

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کی کرسمس کی تقریب میں‌ شرکت

اسلام آباد : آرمی چیف قمر جاوید باجوہ نے کرسمس کے موقع پر کہا کہ مادر وطن کے لیے مسیحی برادری کا کردار قابل تعریف ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سمیت دنیا بھر میں مسیحی برادری آج حضرت عیسیٰ علیہ اسلام کے یوم ولادت کے سلسلے میں کرسمس کا تہوار منارہی ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے اپنی اہلیہ کے ہمراہ کرسمس کی تقریب میں شرکت کی، ان کا کہنا تھا کہ مسیحی برادری نے قیام پاکستان میں بڑھ چڑھ کر حصّہ لیا۔

آرمی چیف قمر جاوید باجوہ نے کہا کہ یہ ہم سب کا پاکستان ہے اور مسیحی برادری تعلیم، صحت اور مفاد عامہ کے اداروں میں بھرپور کردار ادا کررہی ہے۔

جنرل قمر جاوید باجوہ کا کہنا تھا کہ مادر وطن کی حفاظت و دفاع اور ملکی ترقی میں مسیحی برادری کا کردار قابل تعریف ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ شرکا نے آررمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ کا والہانہ استقبال کیا اور آرمی چیف کی آمد پر کافی دیر تک تالیاں بجاتے رہے۔

خیال رہے کہ کرسمس کے موقع پر صدر پاکستان عارف علوی نے مسیحی برادری کو مبار کباد دیتے ہوئے کہا کہ مسیحی برادری کی ملک کی ترقی واستحکام کے لیے گرانقدر خدمات ہیں۔

دوسری جانب وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر مسیحی برادری کو کرسمس پرمبارک باد دیتے ہوئے نیک خواہشات کا اظہار کیا ہے۔

واضح رہے کہ مسیحی برادری حضرت عیسٰی علیہ السلام کی ولادت کی خوشی میں ہرسال 25دسمبر کو کرسمس کا تہوار مناتی ہے جس میں عیسائی برادری کی جانب سے گرجا گھروں اور رہائشی عمارتوں کو برقی قمقموں اور پھولوں کے ساتھ نہایت خوبصورتی سے سجایا جاتا ہے۔

Please follow and like us:

Comments are closed.